Únor 2017

Rychlá snídaně s vůní podzimu

4. února 2017 v 13:58 | Maggie |  Sladké


Další inspirace od Blogilates, uctivě děkuji!


Tip pro všechny, kteří jako já rádi ponocují, ale ráno jsou rádi, že nenavlíknou při úprku do školy nebo do práce hlavu do rukávu, a že se vůbec vypraví z domu víceméně na čas. Zkusila jsem si tedy snídani připravit už den předem, a nejen, že jsem netrpěla hlady ráno, ale vydržela jsem i přes oběd, protože to na mě bylo opravdu hodně syté. Fuf.

INGREDIENCE:
ovesné vločky
jogurt (použila jsem obyčejnou bílou Activii a přidala vanilkový extrakt)
tmavý cukr
rýžové nebo mandlové mléko
chia semínka
nakrájená jablka
skořice

POSTUP: Cukr zamíchejte do jogurtu, ten navršte na ovesné vločky na dně sklenice, zalijte trochou mléka,
přidejte chia semínka, skořici a nakonec doplňte nakrájenými jablky. To všechno se pak zamíchejte (je důvod, proč jsem ke článku přiložila fotku před zamícháním - po něm je směs sice stále hrozně dobrá a voňavá, ale těžce nefotogenická.)
a nechte odležet do rána, kdy ještě navrch přidat další jablka a müsli. :)

Před zamícháním

Banánové minipalačinky bez mouky a mléka

3. února 2017 v 13:32 | Maggie |  Sladké

BANÁNOVÉ MINIPALAČINKY

Tenhle recept jsem sebrala na YouTube kanálu Cassey Ho, trenérky pilates a zakladatelky značky Blogilates, podle jejíž videí
už několik let cvičím (naprosto ideální pro stydlína jako jsem já, který by ani za nic nevlezl do posilovny, ale chce na sobě trochu zapracovat, nebo zkrátka pro někoho, kdo na posilovnu nemá čas a peníze a uvítá možnost načasovat a sestavit si cvičení po svém).

Já osobně tedy veganství ještě nepropadla, snažím se ale v receptech vyhýbat bílé mouce, po které mám sklony přibírat, takže jsem uvítala variantu palačinek (nebo možná spíš lívanečků) bez ní. Na smažení jsem použila pár kapek kokosového oleje, i když jsem tu a tam musela přidávat, protože moje milovaná pánvička je ještě nenažranější než její majitelka, a cokoliv na ni položíte pak odmítá pustit.


INGREDIENCE:
1 banán
2 vejce
kokosový olej na smažení (může být ale i jiný)

POSTUP: banán rozmixujte s vajíčky (já používám smoothie blender od značky Domo) a lžící odměřujte množství těsta, které odlévejte na rozehřátou pánev s kokosovým olejem. Jak začnou lívanečky hnědnout, máte hotovo. :)

*





FOOD

3. února 2017 v 13:10 | Maggie

- VAŘÍM -

.
.
.
.